Tankar..

Där är så mycket tankar som far i mitt huvud så jag blir alldeles trött.
Vad vill man göra?
Vad vill man bli?
Vart vill man bo?
Hur ser sommaren ut?
Troppan,Gotland,Smögen,Cypern?
Ja...Det är en del frågetecken...


Hur ska ja å min skatt göra med Norge?
Flytta in till Oslo?
Bo kvar i Drammen?
Stockholm?
Plugga?
Köpa lägenhet?

Eller...
Dra utomlands tillsammans i ca 6 månader..
Och bara leva...

Sen kanske köra vintersäsong någonstans..


Asså ni hör hahahaha...


Men det är inget som känns speciellt jobbigt...
Jag är ganska lugn..
Sålänge vi är tillsammans och man följer sin magkänsla =)

Jag har faktiskt varit väldigt bra på att lyssna på den senaste tiden..Och det har blivit bra =)


Man kanske bara ska ta allt som det kommer..
Men samtidigt vill man ju ha en liten plan ;)


Det enda jag känner just nu är att jag vill träffa Elin..
Först krama sönder henne...
Sen sätta oss ner och bara prata,prata,prata om saker som hänt och framtid...
Vad vi ska sikta in oss på m.m..

Jag skulle ju aldrig klara mig utav min andra hälft hehe...

Jag har också blivit mycke bättre med mat och träning...
Jag SKA komma iform till sommaren...Tappa x antal kilo  och bli nöjd :D
Jag vill,jag kan,jag ska...
Massa massa träning i Norge...Weeee..Ska gå på alla dina dans aerobic pass älskling :D


Önskar att jag hade träffat pappa nu när jag vart hemma..
Men de går inte..


Imorgon ska vi ut världens tjej-gäng...
Ida ska med också =)



OM...Det inte blir så att ja kan åka till Norge...För då drar ja =)



Nu ska ja fika lite med bror...
Han å ja har haft dö mysigt dessa dagar jag vart hemma..



Vill ha sooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool =)






Man är ju inte 20 längre liksom...Detta blir sista året på Gotland v.29..De e en sak som e säker...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0