Keno här!

Förra veckan va en konstig vecka.. haha...
Skitmycke å göra på jobbet.. utskällningar som jag inte förtjänade!!!! =(
Dagliga utbrott på sharmy som May Iren förmodligen kommer ge bort... MAN KAN INTE HA EN KATT SOM INTE ÄR RUMSREN!!!!
Min baby va på vift också... min dator alltså... som är den viktigaste prylen i mitt liv... den hade en sleepover på hittegdsavdelingen i Oslo.. STACKARN! Kommer aldrig göra om det igen!
Stackars Viktor, han måste tro att jag e skadad! Jag kände mig så hopplös att jag bara började skratta åt mig själv... Lås in psykfallet liksom!
Inte nog med det... Min sambo och hennes kille som varit i Egypten kommer hem med Salmonella... eller "mest sannorlikt" salmonella... AAAAAaaaaaaaaaaa!  Så nu är jag hemlös också..
=D.
Hade världens bästa helg! Lördagen blev en heldag i slalombacken... jag och Viktor åkte in till Tryvan, trotts ISkalla vindar och blåst så körde vi på... har ju aldrig åkt sittlift förut.. bara det gjorde min dag haha..
Har analyserat mitt liv idag...saker och ting har fallit på plats.. som små olösta pusselbitar =) .
Det bästa jag nånsin gjort va att jag flyttade ifrån Gotland... Och började på lillan... Där träffade man människor som betyder såå mycke.. Jag lämnade ett liv som man Trodde att man ville leva.. Men det va nog inte mina drömmar och viljor jag hade.. det va någon annans...
Älskade fina Jessica Sandstöm ta hand om dig nu därhemma, så ses vi jättejättesnart =D. Puss älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0