Ars Amandi

Jag älskar Elin så det gör ont..
Hon är den mest fantastiska vän som finns..
Man blir en bättre människa när man är med Elin..

Jag släppte idag av henne vid tåget..Hon åker nu tillbaka till Norge =(
Herre gud..Hur ska detta gå???!!!!!!
Uscha va ja gråtit hahah...Fjortis ;)
Tur att du kommer tillbaka snart älskling...

Jag och Elin har ju tatuerat oss..Vi skrev Ars Amandi i nacken,som betyder Konsten att älska...

Det är ju en jävla konst att älska liksom =) Vi ÄLSKAR våra tatueringar..Och det är en symbol för
våran vänskap..Älskar,älskar,älskar Elin =) =) =)
Kommer alltid vara vänner...Jämt jämt jämt...

Ända sedan vi kom hem från Norge har mitt liv känts konstigt...
Ingenting har blivit riktigt som jag tänkt...
Förrutom tatton ;)

En sak jag är väldigt glad över är att jag stött på människor som jag tidigare haft svårt för å nu visat
sig vara nått helt annat änn jag tidigare trott..Det är så kul när det blir så =)
Ser verkligen framemot att lära känna personerna i fråga bättre..

Nu när vi åkte upp till sälen lärde jag också känna underbara Jessie James...Roligare tjej finns inte =)
Sov hos henne inatt å det var såååååå mysigt....
Verkligen en tjej man vill hänga mycket med =)
SÅ rolig och massa massa energi...Me like =)



Var igentligen tänkt att jag skulle åka ut till sam idag..Men dom har inge vatten på lillan så det får vänta tills imorgon..ska åka ut å träna,äta gott å bara vara...skönt..

Mamma å jag har shoppat i kista idag..hittade as snygga skor å kjol =) Nice

Sen onsdag blir det att åka till pappa =) trevligt..ska bubbla å ta gott..
Torsdag hem till moster..Fredag fyller kusin vitamin år så hon blir glad om jag är där..

Sen helgen e de feeeeest ;)

NU orkar ja inte skriva mer...
ska sova..har sjuk huvudvärk..

sjukt osammanhängande inlägg..men men...


ELIN...JAG ÄLSKAR DIG!!!!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0