Brrrrrr.. över 20 minus..


Har aldrig varit med om kallare... sjukt ju =(.... Skönt att man ligger under varmt täcke nu iaf..

Idag träffade jag Stine den fine!! =).
Så söt e hon.. Sötaste norgetösen som finns. Vi hade en del å ta igen.

Sen va det vidare till badet. Alla är så mysiga där...så skön stämning.
Så hade jag och jessica fått twix och annat kul.. påsen va slut innan jag kom hem... bra där haha..
Jag fick 4 tränigspass i veckan.
Dubbelpass.. torsdag och söndagar. Så nu det bara å bränna musik =). Å tränaträna... Kondisen är ju Kass.

Nästa vecka blir det Sverige igen... Lilla elevträffen på Lillsved. träffa alla vuxare igen.. Längtar!
Så ska jag göra en rolig grej på fredag.. hehe.. kommer förändra en hel del.. =) Såsmåningom iaf..



Saknar Jessica..









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0