BVLGARI

ja har köpt världens finaste halsband..
mamma höll på å ramla av stolen när ja sa va de kostade haha =)
såååå fint..ja e kär =) =)


va hos pappa å lisa på middag igår..as trevligt..
alla lisas barn å pappas..fullt ös..
sen sov vi kvar...

idag har ja lekt med min moster och kusin..shoooopat hela dagen..
nu myser vi framför tvn...ska tända brasa =)

asså mina dagar e sååå fullspäckade nu..
 

fredag-jobb me pappa,sen hem till b på film och middag
lördag-lunch me f,sen middag med sanna,jessica,jonas å min tess =) å fet utgång..
söndag-soooova,sen ut till sam på lillan
måndag-träna,å leka me sam..skriva musik..
tisdag-in till stan ,träffa sofia.
onsdag-träffa johanna,sen hem till jp på film mys=)
torsdag-träffa sofia...
fredag-tjejmiddag + feeet utgång å min lilla elin kommer hem <3
lördag-ut till lillsved på lilla elevträffen
söndag-hem till lidingö,packa inför sälen
måndag-sääääääääääälen =) =) =)


sen ska ja försöka få plats med massa andra nöjen =) =)
wee..livet e bra..ibland...hehe..



vet ni..en sak som är väldigt bra att göra..
är att stanna upp och tänka efter hur man igentligen mår..
ibland kan de va svårt att ta på vad det är som får en att må dåligt.
då e min moster BÄST..hon e underbar på alla sätt och väldigt klok..

ja har ju turen som har henne vid min sida...
men ni kan också få göra personligt livsmönster..
gå in på hennes hemsida och kolla =)
coacha dig själv lite..
det tar ett litet tag att göra detta.men de e grymt..
jag har gjort det många gånger..
förr när ja var sjuk så fick jag göra personligt livsmönster..
det är så otroligt häftigt att se tillbaka å se vilka framsteg man gjort =)
allt blir liksom så konkret =)

www.nyttis.se

=) =)
NU ska vi mysa vidare...

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0