Då va man en Norgetös igen =)


Julen nyår har varit heeelt underbart...

Tatuerade oss den 28e innan sälen.... haha. Så tönt man va innan.. Det gjorde ju verkligen inte så ont som man trodde. Tatueringen är sååå fin, det bästa jag gjort.. Har det finaste som finns i min nacke.. Älskar dig mitt hjärta!!

Sälen va sjukt bra. Lite småjobbigt början med 8 uberakiva tjejer haha.. Men ni är UNDERBARA! Systararna Thornbladh är så sköna.. Kommer med kommentarer man inte trodde fanns.. =D. Ni är bäst! 

Började med en rivstart.. Lämnade väskorna i stugan på med smink å nice outfit å ut till Harrys.. Där Elin Hoff studsade fram på dansgolvet =D. Fina Hoff.. Du e så söt... Å en fin Max har hon träffat också... Kul! 

Jag jobbade med Linda på afterskin.. Vi hamnade på den afterskin som det va minst drag på hahaha tyyypiskt!.. Driksen en dag bestod av 5 kronor.. Som vi trodde an liten pojke hade glömt kvar... hahahhahahha...

Nyår va riktigt kul... men slutade väl mindre roligt...

Nyårslöften är: Sluta feströka... (en dag har gått, inga problem! =).
Elin ska lära sig att akta sitt lilla hjärta..... lättare sagt än gjort.. 
Träna, äta mer och bra mat. bla bla bla..

Sälen va grrrryyyymt kul! Träffade så mycke roligt folk.. Några från i somras på Gotland.. =).
 
Mindre kul va ju att säga hejdå till min jessica på tågstation igår.. Man hade en klump i magen när man klev på.. usch..

Hade som tur är fint sällskap på tåget till Oslo.. Men sista biten hem till Drammen va blää... Satt och snyftade för mig själv hela långa vägen.... Norge är mitt och Jessicas.. Allt har vi har här har vi gjort ihop... Flyttat inte mindre än två ggr.. Bott tillsammans men världens mysigaste killar.. Jobbat på ställen vi inte trodde existerade.. På gott och ont.. Jobbade som instruktörer redan efter andra veckan i norge.. Fick jobba på spaavdelningen.. Inspirationsdagen.. Jobbat på 7383 olika ställen.. Serverat på Brölopp.. (min mardröm). kinon.. Shoppat som tusan har vi också gjort haha...
Vi hunnit en en del på våra snart 6 månader i norge..
Å jag är så stolt att vi kom hit......
Vi går så bra ihop jag och Jessica.. Älskar henne mest mest! Bara vi som kan göra saker vi gör.. haha
Tack för att du finns i mitt liv Älskling.. Ars Amandi <3. Alltid du och jag!

Dags å sova nu.. Charming har krypit ner på Jessicas sida.... Så nu ska Jag katten och Jessicas elefant sova Mysigt =)...



Kärlek till min kärlek! Saknar dig och hoppas du mår bättre.... <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0