=)

Jag är nog lite små lycklig hehe..

Vad gör jag uppe nu?
Lillebror åkte till Egypten nu..
Shit så nice...Jag är pigg som tusan..Konstigt eftersom jag var hemma halv 1 igår typ..
Hade sååååå mysigt..Ville inte åka hem...
=)
Mycket tankar som snurrar nu...


Imorn kommer min älskling hem..Jag saknar henne så det gör ont..Vi har inte hunnit prata någonting på skype typ..
Jag ska ge henne världens största puss ..
Elin älskling...Jag räknar timmarna ;)

Theresa kommer hit idag igen wee...Vi ska ha samma mysfrulle som igår..
Sitter dock å äter macka å ägg nu,men vafan..Hon kommer ju om typ 5 timmar hehe..
Köpte allt ni kan tänka er igår..
Ägg,annanas,bröd,keso,kalkon,vanilj yoggi,hallon,ost,kaffe m.m
Hur gott tror ni inte att det var då? Sen gick vi en promenad till Bosön å hem..
Har alltid lika mycket att prata om =)
Sen hem hit ,tog bilen för att handla..Men bara de att vi åkte lite vilse hahaa...Bra jobbat ;)
Kom till nån ridskola å skit..Men de va kul..
Sen hem å laga lunch...Mumma..Grillad kyckling i sås och färsk pasta..Fick sjukt ont i magen,men är var nog
för att vi tryckte i oss massa choklad precis innan ;) Men de e ju sååååå gott hehe..
Handlade btw världens största godispåse till igår kväll,men han äter ju inte godis haha..Toppen..Allt till mig ;)

Idag ska ja leka med Theresa,sen ska ja fika me Dennise kanske,träffa Hoffmeister och sen ikväll äta middag hos Sofia =) Sofia har ja inte träffat på typ 1 år ,så de ska bli gö mysigt..

Imorn kommer Ida =) =)
Haha hon va så söt igår när hon ringde..Hon fråga hur länge hon fick va me mig?
Ja sa hela kvällen..Då bara skrek hon å ba-FAn här trodde man att man bara skulle få max en 30 min lunch med dig,men detta va fan som å vinna på lotto =) =)

Hur söt?


Sen på lördag är det lilla elevträffen..LÄSKIGT..Men galet kul =)


Ha en toppen dag alla..För det ska ja ha ;)

Mina älsklingar =)


Sam..Kommer du ihåg ;)




Nobelslaget på lillan =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0