=)

Jag är glad...

Som fan....


Haft den bästa helgen på sååååå länge...

Elin x2 var hemma
Ida har vart med mig hela helgen
Träffade de flesta gamla lillsvedare
Sam
Kärlek
God mat


Lillan igår var heeelt underbart...
Älskar att vara där..Som sagt ;)
Pratstunder med nya elever..
Massa sjukt god mat..
Dans
Fest
Godis
=) =) =)

Ida är heeeelt underbart...På riktigt...
Jag har saknat henne så  mycket...
Hon har blivit så annorlunda..På ett bra sätt =)
Vi har myst massor..Pratat sönder varandra å skrattat så vi nästan spyr =)
Underbara och älskade minnen....

Ida...Så glad att du tillbringade hela din helg med mig...


Ja så lillan igår var succé..Sen kom Ida å hämtade oss..
Eller hon kom å lekte med oss lite först..
Sen när vi åkte hem..Då brann det AS mycket från ett hus i nacke..SÅ obehagligt.
Sen idag läste ja att en man dog...Uscha...
Dom som åkte hem var ja ,hoff,lundin,ida å sam =)
VI åkte alla hem till mig utan Hoff..Satte oss å åt massa mat..
Sådär klockan 4 inatt hehe...Vem bryr sig ;) ?
Somnade runt halv 6..Yeeey...

Idag..Myspys frulle med Sam å Ida..Handlade allt gott ni kan tänka er..
Bland annat 2 kg apelsiner...Sen i köket ser ja sam stå å skiva upp ALLA..
Haha så kul..Troligt att vi skulle få i oss 2 kg apelsiner...Sååå kul..
Han ba- Ojsan hahaha...

Min älskade Elin åkte till Norge idag igen :(
Kommer sakna massor....
Hoppas verkligen att hon börjar om på ny kula ang vissa saker..
Darling..Du vet vad ja menar..Lite mer skinn på näsan älskling...


Sen har ja å Ida bara myst inne hela dagen..Det som är så skönt när vi umgås..
Ingenting är konstigt...Även fast vi bara umgåtts 3 gånger på 4 år =)

Ikväll har jag haft besök....
Riktigt riktigt trevligt..
Mr J....

Nu ska ja packa klart...

SÄLEN IMORN!!!!!!



Kärlek










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0