Fan... vill hem =(



Fick lite småpanik ikväll... va gör jag här liksom???
Det gäller verkligen att man har saker att göra för att inte få hemlängtan.. vilket man haft heela tiden sen man kom hit..

Tills ikväll... Bajs på norge känner jag! Just nu iaf...

Dagen har annars varit bra... Första dagen på spaavdelningen.. Samma mysiga kunder.. En av dom tyckte jag skulle skaffa mig en rik norrman och stanna kvar här i norge.... Gulligt... Men tror inte jag vill ha en norrman... haha. Svenska är mycke finare. Skulle bara irritera mig på hur han pratar... typ som man får en tupp i halsen.. så låter det...

Så fick jag en utskällning av Kjetil... haha.. rätt gulligt de med... Jag berättade att jag tattuerat mig när jag va hemma...  han visste att jag badade igår... så han sa att jag ABSOLUT inte får bada med den igen!
Sen dog han när jag berättade att jag solade solarium igår också... hahahha.
Men jag la faktiskt för papper... jaja.. det va väl dumt.... Elin ska inte göra om det. 

Ser framemot aerobicen och cyklingen på torsdag... hoppas kondisen håller bara! Sen blir det raka vägen till Oslo.
Å sen Heeeeeem till Sverige igen =) =) =).


Jessica JAG SAKNAR DIG =(






Världens finaste Sam <3.  På lördag ses vi =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0