Hej bloggen=)

Har shoppat idag igen hehe ;)
Hittade världens coolaste klänning..Yeeey..

Nu har jag lagat mat..Jag har gjort kycklingefile i tomat å fetaost sås=)
Sen till det har jag potatis och morötter i ugnen..Sen avokado vid sidan..
Ida kommer ju hit =) =) =) =)

Kommer inte ens ihåg sist vi träffades...Shit vad våra munnar kommer gå heta ikväll ;)

Ska kolla på let´s dance också..Dreggla lite över Matthias..mmm...
Har också handlat massa godis...Men är slut på denna dumma vana när jag kommer till sälen..
Kroppen mår inte bra av socker varje varje å åter varje dag...
Ska köpa träningskort på SATS där uppe med...

Imorn är det lilla elevträffen..Längtar...

Nej nu måste jag kolla potatisen...

Kramar till er alla...Ha en fantastisk helg...

Kärlek

En gammal bild på mig å Ida..Första sommaren jag var på Gotland..
DÅ var man så lugn å städad ;)




Andra året..Lite mindre städad ;)




Tyckte det var en toppen idé att ta av blöta kläder och hänga dem på tork på väskan ;)


Å Marie snodde Pontus tröja..Också ett alternativ =)



Sen i år...Heeeeeelt GALET!!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0