hej hopp

hej hej =)

underbart i sälen..

jätte kul ute igår...vi kalasade massor =)
kul å leka med hoff så mycket också..

känns konstigt nu när marie har åkt..
kändes vid middagen igår att något saknades...

tjejerna här är så mysiga..trodde aldrig att det skulle känns så bra =)
idag är jag ledig..ja å amanda å elin ska till tandå afterskin å bara fika å mysa..

ikväll ska ja till hoff på filmkväll tror ja...vill leka massor med henne..

drömde  värsta mardrömmen häromdagen..drömde att jag kom tillbaka till norge å mådde piss..
var helt ensam och gick skit på jobbet ..vaknade brevid marie med världens ångest..tur att ja kunde krama om henne hehe...då blev ja lugn igen :)

nu ska ja ta mig i kragen och göra mig lite fin =)

skriver mer sen..


puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0