iskallt

så svin kallt ute..brrr....


vi har varit ute å lekt me karlarna hela dagen..sen körde ja å amanda afterski på högis..
sjukaste afterski ja jobbat på..så kul men så svinig...kom ölflaskor från alla håll..bara att ducka..
blev as arg på några andra saker som inträffade..å de hela blev inte bättre av att sune jävel vägra starta...
så vi stod ute i 30 min i denna sjuka kyla å jag kunde inte ens ringa med mobilen för mina händer var så kalla..

nej skit samma...nu har vi ätit pizza å laddar för utgång på högis =)

weee..kommer bli gaaalet=) =) =) =) imorn ska ja åka skoter..weee...


kärlek

å elin..jag saknar dig så...vill ha dig i min  närhet nu nu nu...

lycka till me jobbet älskling...sitter alltid på din axel...alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0