Jessica

Jag är hemma hos min fina Jessica =)

Vi myser med popcorn,vanilj yoggi med banan och hallon och mango..
Sen har vi té och pepsi =)

Sen har vi vart sjukt duktiga och fixat upp gardiner och tavlor..

Idag har ja vart helt slut...Kom hem från min älskade sam tidigt imorse..
han va så söt å följde mig rill bussen =)

Kom hem tidigt..somna..igen....
vakna åt..somna igen....
sen kom peter...

vi skulle fika...ja värmde på kaffet på spisen..
när ja skulle ta bort kaffet sprängdes hela skiten...
kaffe på hela mig och på hela golvet...

OKEY!!!då gör vi té istället...Men NEJ...
då hade proppen gått...va fan liksom..

så de blev inge fika...
mysigt å se peter igen..länge sen...

sen åkte ja hem till min lilla jess...
imorn blir de frulle me min theresa hemmas mig på lidingö <3
ska bli såååå mysigt...sen en långpromenad...
finns ingen som är så vettig som min tess =)

sen ska ja hem till J på filmkväll....Mysigt..
ja längar faktiskt =)

nu ska ja leka vidare med min jess...


ELIN......3 dagar <3 <3
Du är så jävla bra som grejar norge ensam..
men ja e sur att du aldrig e på skype ;)
älskar dig min prinsessa <3



lite bilder från dessa dagar som nydligen passerat =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0