Mysig helg hemma i fina sthlm =)



Nu e man hemma igen..

Helgen va gryym! Så mysigt att träffa min Jessica.. Mate.. Gamla Hpvux på lilla elevträffen =D. Å alla andra som gick förra året förstås.. Är så glad att jag åkte hem =)..
Lite stelt när man skulle sitta med nya årets elever och berättavad man sysslar med nu... vad har man lyckats med sen man slutade skolan liksom haha.. Sen vart det såklart fest på kvällen...

Hann tom träffa min Dannie idag en snabbis. =) lööööve U.. Hans och Linas lägenhet är hur fin som helst.. Ligger på söder och är över 100 kv.. heeeelt galet stor. Vi har alltit sagt att vi ska tajma in så vi får barn samtidigt.. så vi kan vara föräldralediga tillsammans =).. Känns som det kommer hände rätt snart för dom.. 
Tusan så jag får nog ta å speeda på å hitta nån jag med då.. =)

lägger upp lite bilder imorn  från helgen ist.... är sååååå trött nu...

Natti! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0