Näämen heeeej bloggääään =)


Jag e så sjukt i huvet, haha.
Jag försökte precis öppna en majsburk.. Blir mer och mer förbannad för att jag inte får upp den. Vi har bara en sån där avancerad grej som man ska knipsa fast och sen veva...
Efter ett antal minuter inser jag att jag haft burkjäkeln UPP OCH NER.. å på andra sidan finns en sån där öppnare.. man blir så trött!! =D

Rätt död efter yoga, aerobics och spinning... Borde egentligen vara klar med söndagspassen... phu.. Har inte funnits tid.. menmen upp imorn tidigt!

Så kul att mansi, laila och Caroline va med på mina pass ikväll weeei! Man blir extra taggad när det är folk man känner som kommer...

Det är SJUKt kul å hålla pass.. I löööve It!

Lite kul jobb blev det på lördag.. Det ska fotas på velväret för nya reklambilder, och jag ska vara statist... Riktigt skoj... Se  händer lite annat skoj.. Tror lördag kommer bli en bra dag =)

Min chef kom fram till mig idag och pratade om livet typ.. Hon e så mysig! Hon förstår inte hur man kan vara så när varandra som jag och JEssica har varit/är att vi inte går varandra på nerverna....
Men nej.
Klart att man blir sur och irriterad på varandra. Men vi har sagt att vi ska ta det med varandra på en gång. Prata ut ist för att gå runt och grinia. Det blir så mycke lättare då.
Känns som Camilla va lite orolig att jag inte trivs här nu när inte Jessica är här...

Å DET GÖR JAG INTE HELLER!! =(.....

Det är inte samma sak längre...

Men snart e vi tillsammans igen =)
Tur att jag har världens bästa folk omkring mig på dagarna.. Sen har jag en jättemysig Sambo =D.


Pusså godnatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0