Nyfärgad igen =)


Blev svart... riktigt mörkt.. Jag gillar det =)

Det är ju kul att man själv tycker om det, mindre kul när va det när Chrisander, en av badvakterna kommer fram och säger. - Elin jag säger Alltid vad jag tycker... å du va MYCKE finare i brunt..
ja men tack då! Kan man inte bara knipa käft då?
snäll passning liksom =)

Har jobbat sönder mig idag, hu! Såå myce folk på badet... så i slutet så skulle jag hämta grejer i badhuset, då hade dom tydligen slängt ut såpa på hela golvet, så jag ramlar sjukt illa... jag flög!
Mna stackars ben som redan ser misshandlade ut =(... stackars mig..

Ska kanske åka till Ina Kedja nästa vecka =) =).. Hon bor bara 2 timmar härifrån.. vore riktigt kul =). Va nog 1 år sen vi sågs.. sjukt.

Va riktigt trevligt igår.. shopping i Sandvika.. =).. Sen toastmackor med cheddarost ;)..... Sjukt mysigt! =)

Torsdag imorn igen, Aerobic och cykling!!!! weiiii! Älskar torsdagar =)



syster <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0