Sam <3

jag har vart på lillan hos underbara Sam =)

älskar dig sam...de vet du...
vi ska gifta oss när vi är 30 har vi sagt..om båda e singlar..
skulle aldrig få så bra med någon annan..någonsin =)

han är så söt å tar alltid hand om mig på bästa sätt..
vi har myst hos janet,skrivit låt,tränat,snackat om massa massa ljupa grejer ;)
sam är nog den enda som VERKLIGEN förstår min ångest...
ätit massa gott m.m...
mår alltid så bra hos sam...lite som en fri -stad att komma dit =)

idag har vi haft middag hos pappas tjej lisa =)
jätte trevligt...massa god mat och sedan tårta och marängswish ? vet inte hur de stavas hehe..
så jäkla gott,men nu har man gö ont i magen...tyyyyypiskt ;)

imorn ska ja till moster,fredag jobba,sen ut å leka ;)
lördag middag+utgång med mina bästa,sen till sam på söndag..
ska försöka klämma in sanna,theo å ida där också..
även om det mesta är roliga saker blir det ångest framkallande när de blir för mycke..
sjukt alltså...


är även en karl som jag skulle vilja träffa ;)
får se hur de blir me den saken...


ELIN....ja saknar dig massa...

kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0