Tröttmössa!

Herre gud säger ja bara..

ja somnade hos sam vid 12 igår ,och vaknade kl 16 idag..
hahaha aldrig sovit så länge..heeelt sinnes...
nu e jag riktigt utvilad...min kropp  skrek efter sömn..

jätte mysigt igår..kom vid 7..lagade mat och sedan hade vi massa snacks
till filmen vi kollade på =)
alltid lika mysigt här ute på lillan..

imorn ska ja in till stan igen..
till brandstation
till sofia
och sedan peter...
försöker hinna med så mycke som möjligt..
juste träffa jess på lunch mä

får typ panikångest över att jag inte hinner med allt å alla...
fy fan...för mycke kul kan bli negativt...
kanske därför ja sov så länge idag också...

här hos sam är  jag hundra procent avslappnad =)
då släpper allt...kul för sam ;)


vissa saker just nu får mig lite disträ och obekväm..
vet inte hur ja ska hantera situationer m.m...
personer som betyder sjukt mycke är långt borta..
eller väldigt ledsna...
ja vet inte vad jag håller på med....


sjukt inlägg...hoppar från de ena till det andra..
ena sekunden glad andra cp...
aa..de får vara så nu...


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0