6 dagar kvar..


Sen är man på väg hem till VISBY...=) =)
Längtar längar längtar!
Hoff Jess och Keno på öjn weheiii!!

Hade så sjukt kul i helgen.. Vi förspeilade här hemma.. Massa folk från badet, dom är bäst. Så mysigt gäng..
Jag och Marlene körde loss på samboca och tequila på zeth... BLev äckelfull.. haha.
Studsade in på pigen halv 3 och skulle pussa på mikaela.. stackarn..
Sen tog det väl en halvtimma (annars 5 min) för mig och Marlene att komma hem till Erik på efterspeil...
Riktigt bra kväll....
 
Saknar syster en massa.. Hon är i Portugal med mamsen och pappsen... Orättvist..
Men snart drar jag och syrran till Göteborg och hälsar på våra Pt-killar som vi träffade på kursen.. fan va skoj!
Arnold, mr fitness och Ztenko... galet roliga killar... 


Har haft myskväll med lilla syster ikväll... Hon surar just nu för att jag inte kommer och kollar film med henne.. =)
Imorn ska vi ha mysdag... Shoppa lite kläder... =) =)

Saknar min andra hälft massa.. Älskar dig <3

Nattinattti!!





Jag och mr fitness på grillkväll =)
 





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0