AJ =(

jag har både ont i revbenen och i hjärtat...
fuck...
att en jävla idiot kan få förstöra så mycket...

å vet ni vad ja hatar???

tjejer..vilka jävla fittor de finns alltså...ja spyr...

ja sov hos min älskade jessica nordin inatt..
fan va bra hon är...mutch love!!!!
vi pratade om just fittor..NOLL respekt för andras killar eller tjejer...



å mitt revben..KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hur i helvete kan ja få denna smärta efter 6 dagar..
de gör så ont att ja inte ens kan skita!!!!!!!!!!!!
eller hålla i ett glas...alvedon here i come....



imorn ska iallfall bli jävligt kul..

ja madde, sanna, ida ,jessie ska uuuuuuuut!
var hundra år sen...madde har ja inte träffat på typ 1 år å jessie har
ja inte sett sen gymnasiet..så de blir kul...

bara ja inte har för ont för då kommer ja inte kunna gå ut =(


nej nu hoppas ja sam kommer...behöver min bästa killkompis här nu =(


idag är det faktiskt synd om mig


lägger iallafall upp en fin bild på mig å ida <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0