Elin

JAG SAKNAR DIG MASSOR =) =) =)

Snart ses vi  å jag längtar såååå mycket...




Jag är lycklig idag..Haft 3 heeelt underbara dagar tillsammans med b..
vi har bara ätit gott,skrattat högt,myst och bara haft sååå bra...

Idag har ja haft theresa här..Alltid lika härligt...

JAg ska imorgon ha mormor å morfar på frukost,sen ska ja snabbt in till stan
och förlänga mina ögonfransar =) Sen springa å hämta SYSTER på centralen...
Weeeeeee <3 <3 <3 SOm ja längtat...
Synd att elin inte får leka me henne också...
Men kommer fler tillfällen...

Sen ska ja bror å syster på bio =)

På freda blir de FET utgång..Sen lördag ska vi leka med b..

Allt kommer gå så fort..Som alltid när de e bra =)


Sen kommer min älskling på måndag morgon <3 <3
Lovat henne att vi ska äta pizza i abrahamsberg..
De e vårat favvo hak hahaha

e vi störda om vi åker 20 min för å äta just den pizzan :P ?
Lite kanske men de kan vi ta...
Sen på måndag eftermiddag blir de ön med stort G
GOOOOOOOOOTLAND <3 <3 <3 <3


Love love love






Love love love




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0