världens bästa helg =)

lekt med min syster sen i torsdags <3
första dagen var lugn...shoppa i kista gallerian å sen på bio...


ute med linda å jenny i fredags..var på cafét och sen drog vi hem..
lite seg kväll men ok...

lördag solade vi..sen kom min b å hämtade oss =)
åkte hem till honom på ekerö..han bubblade pool å vi drack baileys=)
Mumma...
erik kom å vi tog båten in till strandvägen,sjukt kul båtfärd..syster e sååå rolig ahhaha....
kan aldrig ha tråkigt med henne!
sen satt vi där å pratade massor..mamma kom dit å sa hej =)
tog en taxi till gerdas å sen benkes båt därifrån tillbaka till strandvägen..
så härligt å dricka å lyssna på musik på sjön =)

förfestade i b´s båt..sen till josefinas...
ja va piss full där ett tag ahhaha....



när josefinas stängde ville syrran ha pizza express hahaha så de va bara gå hem till båten ;)
vilket ja inte hade nått emot...

hade suuuuuuper mysigt sen...


idag har min kära syster lämnat mig =(

vi hann iallafall äta lyx frukost...toast skagen me massa extra räkor =) =)
sen bada vi å sola...


hela helgen har bara sprungit iväg...

jag älskar dig syster.....
du måste komma snart igen...
vill alltid ha dig nära!
även fast vi ses så sällan vet vi precis vart vi har varandra =)

kommer inte heller träffa b på 8 dagar!!!!!!!!!!!!!
buuuu.....

han kanske flyger ner till gotland en dag nästa v för å pussa på mig =)
sen kommer ju han ner med sin båt på måndag v.29..

allt känns så bra just nu..

försöker att tänka bort att ja ska tillbaka till norge....


men vet ni =) ?
imorn kommer MIN ÄLSKLING =) =)
när den ena åker hem kommer den andra...
vilken tur jag har va =) ?
hon kommer vid 7 å kryper ner brevid mig <3
har lovat min prinsessa att vi ska till abrahamsberg imorn också =)
va gör man inte för din bästa?
hoff ja å keno drar ju imorn..

har jessica packat?
Nej ;)


nu ska ja äta popcorn  å min sista lilla chokladbit som ja har kvar....
varför blir man alltid sååå bakis sugen hahaha...


love













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0