11 juni



PT-kursen är i full gång!
Så jääääääkla kul. Men riktigt tufft också. Andra dagen idag, så än så länge har vi fått en "mjuk" start haha. 
Heeelt fantasttiskt att vara här! Så lycklig. Bor hos Sam, syrran är här... Träffat alla lärare.. Dom är bäst. Så är det riktigt bra folk som går kursen.. Alla har vi ju samma intresse.. =)
En av killarna, Johan har nog dom största bicebsmusklerna jag nånsin sett haha.. Alltså heeeelt sinnes. Vi körde lite gym ikväll, riktigt kul.

Min födelsedag idag =) =). Jessica va såklart den dörsta att gratulera =). Älskling! Saknar dig.. Hoppas ni har det bra där hemma.
Janett gav mig blommor i matsalen, så söööööt! 

Sam dampar loss med sin musik just nu.. haha ni skulle va här och se.
Sam är kanske den underbaraste människan som finns. Finns ingen som är så rolig, dampad, omtänksam och kärleksfull som Sam.. Älskar Sam <3.

Imorgon är det upp tidigt, frukost gym och plugg hela dagen.. Det här är kanske det bästa jag gjort nånsin, det är verkligen det här jag vill jobba med, iallafall en del av det..  

Snacka om att man avslutade ett kapitel i norge innan jag drog hit.. Slutade jobbet i Oslo klockan 20.00 på onsdagen, för gott alltså... 23.00 satt jag på bussen hem till Sverige.. haha.
Från det en till det andra, så typiskt mig..... Men det gör livet rätt spännande, man vet inte riktigt vad som väntar just nu... Ingen idé att planera, man får ta allt lite som det kommer...



Nu är det dags å sova Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0