15

Nu är de bara 8 dagar kvar =)

Jobbat Legit idag...Sen möte på badet...

Jag å Mikaela skulle gå en promenad idag,men de va sååå soligt så vi sket i det å
la oss på takterassen å sola istället =) hehe...suuuper skönt..
Men inte så kul att ja tydligen visat hela brösten för grannen...tackarrrr...
känns sådär måste ja säga..kul å  möta han i hissen :P


haft trevligt herr besök nu på kvällen...en riktigt liten socketbit..hehe..

men ja kan inte rå över att mitt hjärta är på ett annat ställe =(

usch..som viktor sa till mig idag :


Mitt kärleksliv är lika bra som ditt internet..Asså suger haha..
Men viktor..Är det så,så är mitt som att ja inte ens skulle ha någon dator!!!


Snart kommer nog mikaela hem..Hon är hos eirik...jag gillar eirik ,han e sjukt rolig =)


nej nu ska ja äta en liten macka =)

Som sagt..alltid hungrig på natten....

pussar


Jag och min docka i örebro =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0