Blir aldrig som man tänkt =)

Skulle INTE dricka nu innan midsommar..
Tjena...

Var ju personalfest på badet igår...fruktansvärt kul,enda som saknades var elin...
asså hahahahhaha trodde aldrig ja skulle få se den sjukt roliga sidan hos mina chefer..
ja skratta så jag grät...sen drack vi massa å dansa dansa dansa.MEN ja skulle inte ut på byn iallafall..
Tjena....

ut på byn..ja å eirik shotta...å inte lite full blev man..kommer ihåg...ingenting..
drog med mig eirik hem till bror å alla...grattis jessica..
han gick hahaha,så rätt...dock va han här nyss å hämta sin jacka..kommer nog tillbaka sen..
om ja orkar..ja e sååå trött..måste nog sova =)

men gårdagen va fet...Haft så mys me bror å hans vänner..hoppas verkligen att han flyttar hit...
ha familjen nära =)

mikaelas föräldrar e här..dom tog med massa möbler..såååå bra...nu  e de super mys =)

ja sitter ensam hemma med godis skålen,popcorn ,dipp å läsk..
tända ljus i hela lägenheten...hur sköööönt är det inte att vara ensam ibland?
förr hatade jag det...nu älskar jag det =)


börjar ja bli gammal :P ?


ja fick höra massa skit om en kille jag tycker mycket om...
iförsig fick han höra det om mig med förr,men valde å bilda sin egen uppfattning...
MEN.....vet inte om de e värt å hålla fast...varför liksom?
ja mår ju inge bra av de igentligen..sverige å norge...
hade ja bott hemma hade de varit en annan sak...

men tror nog att jag måste släppa...



lägger in lite bilder från helgen,lillebror,lägenheten m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0