Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! =)

100 år sen!

Nu är man hemma i norge igen.
Pt-utbildningen var över förväntan.. Lärararna var såå proffsiga... Har Aldrig pluggat så mycket i hela mitt liv.. haha.
Men allt va sååå intressant..
Det hade inte varit lika kul utan Syrran, huge, mr fitness ztenko och Sam.. 
Världens mysigaste killar!!
Snart ses vi i götet =) =).

Trodde aldrig jag skulle greja praktiska provet... va så sjukt nervös när jag skulle in och göra instruktion.. Men jag fick bästa betyg, så tydligen gick det bra....

Sen va det midsommar.... Tack tjejer och bes för en grym helg!! Saknar er alla!

Så nu är man "hemma" i drammen igen.. Man vet ju inte var man hör hemma... Men snacka om att det va jobbigt att lämna sthlm... Kanske är dags att flytta hem efter jul, eller kanske utomlans...
ÄÄäh man vet ju ingenting.



Måste bara säga...  har sett det LURKIGASTE programmet någonsin.... Färjan! hahahhaha fyfan alltså...



Bästa gänget =)



Haha jag och pappa?.. =)


Fina flickor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0