jag lever ;)

haft en heeeelt underbar vecka med johanna =)

hon kom i torsdags och sofia printz också..
vi åkte till strandbyggan och mötte b..
drog ut till honom..ja åkte vattenskoter ut =)

åt jätte god catering mat och drack vin..
sen kom erik och jesper ut..
vi bubblade och hade trevligt..
blev väl lite mycket vin där första kvällen hehe...


vaknade tidigt midsommar..ja å b drog ut på skotern å mötte dom andra som kom med båt..

sen jävlar var midsommarfesten igång =) =)
alla va as glada å as fulla hehe..
nämner inga namn men folk låg i polen å allt spårade...
jag sov i soffan hehe...
galen fest hela natten me massa god mat,dricka å musik..

lördag..drar vi alla till sandhamn.vi var 2 yachter som åkte dit..wee..
helt död hela dagen men sen jäklar kom festen igång..
vi tjejer dansade som aldrig förr..

glömde skriva att på fredagen kom självklart mina bästa tjejer ut =)
elin,jessica,hedda å ida..

sen så öste vi på båten hela kvällen.vi sket i att gå ut..
sen lite olyckligt ramlade ja ner för trappen på båten  å slog i revbenen..
elin trodde ja skulle dö för hon såg fallet..dom tänkte ringa 112 men de behövdes ej när ja väl fick luft ;)
fyyyy va ont de gjorde...då va festen slut för min del å ja blev nerbäddad...

upp skaplig tid på söndagen,handlade frukost till alla..tåg båten hem till b och sen åt vi middag å sen hem till lidingö jag och johanna...


riktigt riktigt lyckad helg..hände en del grejer som man gärna glömmer,men annars va allt guld...

igår va  min å johannas sista dag...heeelt sjukt va tiden går fort när vi leker =)
vi har så sjukt kul...skrattar konstant..

igår gick vi på stan hela dagen..sen åt vi middag ute å sen gick vi till strandbryggan å vidare till bs båt..
sen kom bror å hämtade oss..

å idag lämnade ja å mamma henne...
vi åkte vidare till kista å shoppade..ja hittade smink,klänningar,sminkväska å lite annat =)

idag skulle ja till b men vi får se..ja e såååå trött..känns som att ja ej sovit på 1 v...


får se vad som händer i v...


tar de mesta som de kommer nu...

ha en bra kväll....

kramar







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0