Klocka =)

Weee...

Nu har ja köpt min klocka hehe..Den e såååå fin =)


Jobbat på Legit idag..Gick faktiskt riktigt bra...
Sen har ja varit på gymmet å typ inte gjort något vettigt..Var så sjukt trött..
Snart ska ja å mikaela ha myskväll..
Massa gottis =) =)
Ja har varit så sjukt hungrig på kvällarna senaste dagarna..Konstigt..
Sover sjuk dåligt också..
Tror de e för att ja tänker så mycket....

Hahaha nu står en mupp i våran hall som gick i mikaelas klass.
HAHAHAHAAH de e så kul å höra..De blir så mycket pinsam tystnad hela tiden..
Hahahahahha ja döööööör va kul detta är....
Borde igentligen filmat =)


Nej va taskig jag är hahaha...

Om exakt en vecka ska ja packa för å åka hem...
Weeeeee....


Nu ska ja lyssna vidare på detta...De e ju kul :D

Kastar in en bild på mig å min fina jessie james











Kommentarer
Postat av: mika

hgaha CP Så jävla ytlig du var. haha. ahh jag vet ville bara att hon skulle gå..

2010-06-19 @ 16:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0