Regn

Det har spöregnat hela natten..Guuuuud så mysigt det är alltså..

Jag älskar det...

Jag blir typ lugn i kroppen när det regnar...

Idag ska ja jobba på badet..Var igentligen den enda dagen jag var ledig..Men icke sa nicke..
Tor-egil ringde igår å fråga om inte ja ville stå på stan me han å göra reklam  för badet hehe..Lätt...

Men ska bara jobba några timmar..Sen ska vi shoppa lite..


Fan elin vad ja saknar dig..Det är helt sjukt...Vill ha dig nära jämt..
Känns som att ja e halv när du e borta =(
Men som sagt.Det är bra att längta...
Mikaela har varit helt underbar med mig..Låg på hennes axel igår kväll och bara pratade om killar och känslor..
Hon är bra...Jag kanske borde lära lite av henne i vissa avseenden...

Mamma är så rolig...Asså hahahhaha,hon berättade en sak om sig själv som fick mig att tappa andan...
DU e grym mamma..Ja ska bli som dig när jag blir stor <3

Hon hjälpte även mig att boka Sofia printz biljett till sthlm igår..mitt dumma kort funkar ju ej...


Oooooopps nu ringer mamma....

Massa kärlek ha en underbar dag




Kommentarer
Postat av: mikaela

älskar dig<3

2010-06-19 @ 16:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0