Så..

Nu är det spöregn ute..Nästan så jag tycker att det är lite skönt...
Jag är som sagt beroende av solen ,så får ångest om jag sitter inne när det är sol ;)
Störd..Jag vet...


Alltså det har hänt så mycket senaste tiden....Så virrig..Men haft så underbart..

Börjar hemma..Bodde typ hemmas B..Massa båt,bubbelbad,mys,fest,middagar..m.m..
Heeeelt sinnes bra fester alltså...Min vapendragare Johanna Andersson skulle ju bara stanna över helgen,
men stannade kvar hela v.Vi har kommit så nära varann...Frugan ;)

Lekte massa med Jessica och hennes vänner..Dom var sjuuuukt trevliga..
Kul med nya vänner =)
Var på alla nattblubbar i stan..Träffa massa vänner m.m...
Sov 6 timmar på 5 dagar...Sjuuuukt....

Sen min kusins konfirmation..Kom direkt från efterfesten aahha..Fick ta taxi från ekerö till lidingö..billigt...
tur att de inte var ja som betalade ;) jag å frugan allstå..Hahha världens roligaste taxichafför..
Han drog så torra skämt om partyspindlar (fästingar) å vi fatta typ hälften..sådär halv 9 på morgonen ;)


Men...hur som..Sjukt kul å träffa släkten..Min familj å jag har npg aldrig haft så mysigt någon gång jag kommit hem..bara massa kärlek kärlek kärlek <3 <3 <3

många jag skulle träffa men inte hann..tar de nästa gång..

stannade hemma 6 dagar...bara fest å nöjen...älskade sthlm...


sen drog ja hoff å johanna till karlskoga...på vägen dit fick ja BÄSTA samtalet =) =) =)
blev så glad...örebro vill jag inte skriva om..det spar ja inom mig ;)
iallfall heeeelt underbart..å jag hoff och keno är verkligen vänner för livet...
det är ett enkelt konstaterande....

peter var underbar som lät oss bo där hehe ;) matoljan å shortsen hahaahha ;)


sen åkte hoff till sthlm och keno till norge...jag åkte till syster..

jag älskar min syster...vi har fått en helt annan relation än förr..
vi pratar mycker mer,bråkar inte...
förr bråkade vi efter 2 timmar..hahhaha..sjukt...båda är så envisa...

men tror båda mognat..och fan va ja saknar henne nu...
hon är den person som är mest ärlig mot mig av alla i hela världen..
på gott å ont ;)

nej men min syster är helt fantastisk..och jag är så lycklig över våran relation..

sötaste barnen i hela världen har hon dessutom...inte bara för att de e min systers ,men ja har nog
aldrig sett så vackra barn.de säger alla <3 <3 <3 mina små korvar =)


stannade iallfall hos syster i 4 dagar...så mys..bara var liksom..precis vad jag behövde...
sen hem till norge där mikaela och elin väntade...
har bara solat,tränat och ätit gott....skönt..
badet strejkar jue så ja har inte jobbat...
MEN igår ringde andré å han drog till L.A. idag så ja ska jobba massa de 8 dagar han e borta...
blir bra..behöver verkligen pengarna...FÖR.............



JAG SKA HA & V SEMESTER hahahaha =) =) =)
Jag unnar mig det.....

Kommer stanna här exakt 2 v nu å jobba röven av mig..
Sen...

Midsommar-Bess å alla hans vänner..Ska bo på yachten och ut till Sandhamn..Jag har mina underbara fina vänner med mig Elin,Johanna,Printz,Ida och Jessica....Kan de bli roligare hahaha..Nooooops ;)

Sen hem till mammi i nån dag..Träffa vänner..Sen...

Mormor å morfar..Nu blir du avis va theresa ;) ?
Men vi åker sen,ja lovar dig det <3 Övningsköra..Fick ju 25000 till  körkortet av dem..
fan va ja ska köra bil hahha...å bara slappa ,rida,bada,cykla,äta gott..Mormor gör världens fetaste och godaste mat hehe..

sen...

Göteborg..Marcus <3 Ska hälsa på min älskade bror ;)Fick han i sälen hehe...saknar han så ja spricker..så ja ska dit...mys...

sen....


GOTLAND..Wooooop woooooop...första v i väskinde i elins villa...hennes päron e bortresta så vi ska bo där...
kommer vara sååå mys..grilla,spela volleyboll ,dricka ,sola ..ja =) ni förstår...
peter,anders,hoff kommer troligtvis..ska försöka få dit några fler med ;)

sen v.29 då JÄVLAR smäller de ;) alla vänner kommer ner..å ja å elin ska flänga runt som aldrig förr..

sen v.30 Skjut mig hehe..nej men då blir det tillbaka till norge..
Allvar i x antal månader..sen BAHAMAS ;)


man lever bara en gång..å ja pallar inte att bara sitta på röven..vet aldrig hur länge jag har mormor å morfar..
eller hur ofta hinner jag åka till Gbg? Nej jag kööööööör =) =)

jag skiter i om jag inte kommer träna så mycket...fan det är inte allt...jag ska njuta njuta njuta av mitt liv..
umgås  med de jag mår bra utav...ja..så får de bli..


ska bara beta av dessa 2 idiot jobb veckor nu ..men de ska nog gå bra ;)

btw..har aldrig sett så mycke fina killar i Drammen som denna v...Im in heaven hahaha...

Min elin drar imorn...känns overkligt..vill ju alltid ha henne nära..men det kanske e bra å längta lite <3
unnar verkligen henne dessa v på lillan...hon om någon förtjänar det...


xoxo Jess






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0