Sämsta skitkvällen

Seriöst...
Hur i helvete kan vakterna neka Mikaela..
Visst hon e 19 å de är 23...
Men seriöst....
VI ÄR I DRAMMEN!!!
Sämsta skithålan ever...
Hahah de e ju bara lurkar här..

Shit va ja blev irreterad på dem..
Sen gick vi till ett annat ställe,som sög..
Så ja ville bara hem....AS tråkigt..

Hela kvällen blev paj..Vi som skulle ut å röja..

Aja man kanske behöver skitkvällar för å uppskatta de bra..

Lite tråkigt att hon aldrig kommer kunna gå ut med oss...

Aja...Nu är de så bara...

Idag har ja sovit ut...Fick bara några fyllesamtal hehe...
De gör inge =)

Idag ska ja hålla i spinning å pump...
Har inte ens spinningpasset klart....

Håller i 10 pass till sen e de sluuuut på ett tag..
E sjukt trött på min musik...Ska verkligen ha ny till i aug...


Jobbar som sagt alla dagar nu...
Men de gör inge...Det är inte så farligt långa dagar..
Men ändå..
Ska hinna leka med viktor,anders,grabbarna..
Sen kommer jonathan å anton på fredag=) =) =) Huuuur kul??
Såg dock att vi har sommarfesten på drammensbadet då..
Hm...Får se hur ja gör om ja skiter i den...
Jobbar ju liksom ändå till 9...

Jag ska köpa en ny klocka imorn....

Den e  feeeeeet...Kostar bara 2200 hehe :P
Kan dra in en bild på den så ni får se...

Men hitta 200 på marken igår,så lite billigare blir den ;)

Shit vad jag längtar hem...Ju närmare det kommer desto mer längtar jag..

Vad ska jag packa med??!!Shit pommes...Det är en hel månad liksom =)
Å att jag får vara med mina bästa på midsommar är helt fantastiskt...
Jag längtar längtar längtar =) =) =)


Nu ska jag skicka mina tågtider till johanna så att hon tar samma som mig...

Puss å kram


Min nya klocka =)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0