seeeeg dag

Segt som tusan på jobbet...Tiden går sakta då...
Ska tillbaka ikväll å hålla mina pass..

Hur ska jag orka det efter 3 v semester hehe :P ?
Aja...Får förhoppningsvis energi när jag kommer dit...

Efter passen blir de bara slappa...Kolla film å sånt...

Har börjat min nedräkning för Sthlm ;) Bara 12 dagar kvar...
Jobbar ju hela tiden tills dess så de e bra..Eller ledig nu på lördag =)

Ja å Mikaela ska bara shoppa å ut å dansa..NYKTRA...Så de så..
Jag ska inte dricka en droppe innan midsommar =)
Kommer ja lätt kunna hålla...

Nej fan va hungrig ja är....
Hatar att vi inte har nån frys..
Ingen tvättmaskin heller för den delen hahaha hur fan kan 3 brudar bo tillsammans
utan å ha tvättmaskin???!! Sinnes alltså...




Nej dags att våldta kylskåpet..Igen ;)


Pöösss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0