Tankar

Jag har så mycket tankar just nu..


Är kvar hemma hos syster..Det har varit helt underbart...

Hela helgen kommer jag leva på så länge..
Sen har jag,syster och hennes familj haft super mysigt..
Bara kopplar av,å det är nog precis vad jag behövt..


Men jag är ju så att såfort jag kopplar av så tänker jag för mycket..


vad vill jag med mitt liv?
Vad vill jag bli?
Vart vill jag bo?



Jag tycker så mycket om en person ,men såfort jag dricker blir jag knäpp..
Detta förstör så mycket..Jag önskar att jag kunde spola tillbaka tiden och gjort annorlunda..
Men tyvär går ju inte det...Önskar han kunde se mig som den jag igentligen är...

Jag ska verkligen försöka komma på vad jag vill göra med mitt liv...

Ikväll har jag och syster haft kvalitéts tid..
Vi har grillat ,solat och vart på bio..
Riktigt mysigt...
Jag älskar min syster så oerhört mycket...

Skulle kunna tänka mig att flytta till Örebro faktiskt=)
Älskade Keno..Det kanske e där vi ska bo ;)


Nej nu ska jag fösöka sova...Ögonlocken vill inte hålla sig öppna...


God natt gott folk







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0