Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa



Vad ska man göra?!

Emma svarade inte igår när vi skulle kolla lägenheten i Oslo. FAN!.. Vi hade verkligen behövt kolla på den...
Nu står man på noll igen... Jag va på Moov igår, visade spinning och aerobics... Så skönt att få kritik, bra OCH dålig.. Jag fick visa upp för Heidi som är chef där... Det gick fint, klart att det va nervöst... men när musiken kommer igång så får man ett sjukt självförtroende... Jag vet ju vad jag gör.... Och jag Älskar det!

Jag blev uppskriven på 2 pass på en gång... och ska gå på träningsvägledning idag tillsammans med Hege.. Dom kunde erbjuda mig lite jobb nu, men mer jobb till hösten.... Vi gick till Synenergi som ligger i samma byggnad, där är dom läkare, fysioterapeuter mm... Där jobbar dom med hälsovård mot företag... Hur kul som helst. Jag lämnade mitt nummer... och det verkade som dom skulle få in fler bedrifter (företag) inom kort..
MEN jag måste ha körkort! SKIT..

Moov ska ha personalfest på lördag... hur kul som helst! Och öppethus.. Så då blir det träning hela dagen =)...Alltså jag fick en nyckel som anställd där på en gång... Rätt bra ändå...

Egentligen så är det ju bara att köra Moov och badet... Bättre än att flytta in till Oslo till inget jobb alls..
Vi ska kolla en lägenhet vid strandpromenaden, ligger alldeles vid Moov.... Så har Jessica nära till Sitt jobb också..

Då kan man verkligen komma igång med träningen igen, och förhoppningsvis få mer jobb med det man VERKLIGEN vill hålla på med.....

Vi ska inte dra hem än!!!!!!!!


Puss å ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0