Bakis





Då var man bakfull...IGEN...Andra dagen i rad...Fyyyy mig..
Jag som skulle spara mig till sälen..MEN..Jag har haft jätte kul =)



Hemma hos grabbarna ja jobbar med i fredags kväll...Sjukt trevligt..
Dom är bra...Satt hemma å tryckte i mig mitt godis å då ringde de å tvingade bort mig hehe..
Sómnade väl någongång vid 5...
Upp tidigt igår för å gå till badet å köra igenom min spinning å styrka..Gick sådär måste ja säga hehe.
Man svettades ju ur spriten iallafall..Blev ju inte direkt seriös träning...

FICK ETT AS NICE SMS AV SEBASTIAN..

Han ville ha med mig den 17 april i fredrikstad på en spelning han har me sunblock på en stor festival tydligen..
Han fixar hotel å biljett å allt om ja kommer..Så nice..Men ja jobbar..Så tyvär...
Skulle på efterfesten me alla kändisar hehe...Äh..De lockar inte så mycket iom ja ska vara ärlig..


Sen iallfall drog ja hem..Åt mat å gjorde mig iordning...
Stack iväg till badet...Då hade dom dukat jätte fint i spat..Älskar mina kollegor...Så underbara..
Åt massa mexicansk mat.Fyyyyyy vad gott det är alltså...Åt så mycke så ja inte kunde resa mig..Hahah dom andra skratta så åt mina portioner :P Vadå liksom..Ja e bakfull! ;)
Vi fick ett fnatt och slängde på oss badkläder och hoppas ner me högsta chefen i bubbelpoolen hahah..
Sen badade vi i kallbadet..Fyyyy bbrrrrrr ja dog typ :P

Sen drack vi massa vin å drog på förspel hos fegge å haris...Så underbart å träffa fegge igen..Synd bara att han var sååå konstig..Jag förstår inte vad han håller på med alltså..Men de e hans val..


Tog en maxi taxi till piggen hehe..Jag och haris dansade som fan =) Så kul..Han e rolig..
Sen drog ja hem vid 3...Vaknade halv 9...As pigg...Med huvudvärk...Typiskt..'
Nu ska ja äta mina avokadomackor å titta på film...


Min spinning börjar inte förrens halv 4 ;)


Kanske kommer på något mer kul å skriva sen..
Här kommer iallafall lite bilder =)


Elin..Jag saknar dig å önskar så att du har det bra =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0