Det gick ju bra att träna =)

Skönt..Svettades som en gris..
Spriten som kom ut ;)

Jag ska få börja ha fler pass...Weeee..
Jag ÄLSKAR att hålla pass...
Sen är det riktigt bra betalt också...
Gratis träning..

Har typ bara duschat och ätit sen ja kom hem..
Så chokladsugen så jag sitter och stoppar i mig bars som är 1 år gammal..Fräsch tjej ;)

Jag hoppas verkligen att jag och Elin vill ha den där lägenheten vi ska kolla på i v..
Då skulle allt bli så mycket lättare..Måste bara köpa en cykel hehe..

Nu är det bara 2 v kvar till säääälen..Tiden går fort..
Anders messa mig från thai idag..Sötnos...Saknar en när han är på andra sidan jorden <3

Skrivit massvis me Hoff idag på skype..
Hon å jag är experter på att stötta varandra när någonting e jobbigt...
Är det hon som har jobbigt är jag stark å tvärt om..Vi kompliterar varandra så himla bra =)
Sjukt olika fast ändå så lika..
Hon är min dagbok..Elin vet ALLT om mig=)
Löv ya darling...


Jag är tillfreds idag..Så jävla skönt..Typ ett lugn i kroppen..
Även fast ja festat i 2 dagar å sovit sammanlagt 6 tim på 2 dygn..
Å tränat på de..Hahha..Konstigt...



Vet ni då..För exakt ett år sedan var vi i bydalen med skolan..
Shit vad kul det var..Ja å elin hade suttit hela jävla natten med goodie bags som alla skulle få,
å fixat inför bussresan eftersom vi var reseledare...KUL...Inte en jävel som tackade för påsarna..
Å inte har ja fått igen pengarna ja la ut för priserna ;) Men de gör inge..
Shit vilken kul v det var..
Hände saker som man aldrig kommer glömma...Positivt å negativt..
Jag delade stuga med HP vuxare haha,sjukt otippat,men vi hade kul..
Ja å min andra halva fick ju iallafall dela rum =)
Sen åkte vi snowboard..Elin med spräck svanskota å jag som fick hjärnskakning hahaha...
Vi annordnade skidtävling å jag pratade i mikrofon så hela backen hörde mig hahaha,stackarna..
Folk åkte vilse på långskidor...
Folk söp skallen i bitar...
Folk rökte alldeles för mycke hasch...
Folk slog sig halvt ihjäl...
Folk tatuerade sig..
Folk var besatta av andra...


Ja...Det är lillsved i ett nötskal =)

Men jävlar va kul det var...När alla satt en kväll i stora stugan å sjöng allsång med bandet..
Hellre än bra...Eller va hette dom? :P
Gud..Det glömmer jag aldrig...
Underbara underbara minnen...


Å den där jäkla kiosken...52 spänn för en gott å blandat hahahahah..Sinnes...

Hoppas verkligen att dom har lika underbart där uppe detta året...

Nu suger min dator för ja kan tydligen inte lägga upp fler bilder..
Skulle ju lägga upp från bydalen..Aja...What ever ;)


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0