Elin <3

Jag älskar min Elin..
Hon är bäst!

Hon jobbar å jobbar å jobbar..
Så sjukt duktig...Klagar aldrig..
Alltid jag som står för den biten haha =)

Hon sa igår- Så skönt att du är hemma älskling,nu lever jag igen =) =) =)

Hur lycklig blir man inte av sådana ord ?



Å juste =) =) =)
Pratade men Irene igår..Hon är så jävla duktig..
Fan va stolt jag är över dig gumman..
DU klarar allt..
Å din resa har precis börjat <3

Jag jobbar idag på Legit..Nice =)
ÄR dock minst lika sjuk idag..
Fattar inte va ja åkt på..
Har typ inte kunnat andas på hela natten..
Typiskt...
Har allt på samma gång,feber,halsont,hes,mens,värk...
Fett kul de låter eller hur...SKJUT MIG!!!
Men ja ska bli fröken frisis..Jobbar ju bara 2 dagar sen blir de vila..
Jag som behöver träna...Men men det finns alltid tid för det sen..


Vet att ja tjatar,men fan va skönt å flytta...
Vi får vårat eget...Weee...Bara 2 v kvar...
Å nästan hela väntan e ja i sääälen <3 <3 <3 <3 <3

Nu ska ja laga gröt som inte smakar ett jävla skit,..
Skulle lika gärna kunna äta en bajskorv å inte känns nån skillnad..
Kul...Det är när smaken är borta man ska äta sånt som är nyttigt å smakar skit..
Typ ärtor,broccoli,ruccula m.m hahahaha fan va smart ja e ;)

Nej men hejdå..
Ja e mupp ja vet...



Här e lite bilder...
Första är min vackra vän Irene <3
Hon är de finaste ja vet!


Jag och irene på V sturecompaniet för LÄNGE sen hehe


Sen jag och mina älsklingar Theresa <3 och Irene på cafét



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0