Godmorgongodmorgongodmorgon!



Hatar att sova bort dagen.... måste komma upp på morgonen...
Alla andra sover i lilla huset...
Sjukt att man bara ska bo kvar här i max en månad till...

Jag och jessica pratade om vad som skett detta halvåret. Sen vi slutade på lillan har vi haft typ 20 jobb.. haha. Flytten till Norge var det bästa man gjort. Fatta erfarenheter! Lärt oss språket... Träffat nya männiksor som är helt underbara.
Vi har haft ett sjukt flyt hela tiden... Allt ifrån jobb till boende.. Det bästa har ju ändå varit att vi hela tiden har haft varandra... kunnat bolla med allt.. För vi har hela tiden jobbat tillsammans, och då vet man precis vad den andra menar med olika situationer på jobbet tex..  Sjukt bra stöd i allt. Nej det hade aldrig gått annars..
Mitt lilla hjärta <3
Det är inte förräns nu vi mött motgångar. Men det är på väg att lösa sig =)..
Allt har väl sin lilla mening.. Att vi båda blir erbjudna sjukt bra jobb betyder ju inte direkt att vi ska ge upp och flytta hem som vi va inne på för en månad sen... =)..
Klart vi ska köra på!

Jag ringde mäklaren igår om vår favvolägenhet. Har skulle höra av sig i måndags, segmupp! Han va osäker på om en familjemedlem skulle flytta in ist. Ringer han inte på fredag så blir jag tokig... Det är den absolut bästa lägenheten, ligger 2 minuter från badet... Så då har vi träningen och extrajobbet sååå nära.. För hursom det blir med Oslojobbet så kommer jag fortsätta hålla pass på badet.
Kan han ringa på fredag och säga att vi får den?!!!!!


Sitter och tänker på jobberbjudandet.
skulle det inte bli så att jag får/tar det så blir det jobb på spaat, Moov och exra på eurosko..
Alltså jobb på 3 ställen.
Jobbet i Oslo kräver massor med ansvar.. så frågan är ändå om det är allt det slitet, och går det åt pipan...
vad gör man då? ....blääää på jobbiga situationer... man får väl inte fega., utan bara köra oavsätt hur det ser ut.

Dags och jobba med pulspasset....

Ha en bra dag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0