Gullök och rödlök lökar =D


Idag har vi lämnat in massa cv runt om på magasinet..
Man har ju noll erfarenhet från butiksjobb... Har inte riktigt varit min branch tidigare, men nu jäklar! =). Vore ju sjukt kul om Stine Jess och Jag kunde jobba på magasinet... Luncha tillsammans å så.. =).Måste ju hursom fixa extrajobb..

Kom nyss hem från Stine den fine. Jag färgade håret, hatar hårutväxt... Stine är ju faktiskt den första norska tjejen som vi lärde känna.. Vår lilla Stine! =) 

Jag och Jessica kan nog slå rekord i lökeri... Alltså datan tar ju över ens liv.. Inte bra. =D
Denna stämme in på oss..
"Alla barnen sitter på Facebook utom Siv för hon har ett liv" haha.

Imorn ska Jessica på intervju... gick ju galet fort det där... Hon va inne på Vero moda idag, sen ringer dom 3 timmar senare typ! Snacka om intresserade...
Bra sötnos! =)

klockan är 00.00.. någon tänker på mig.... hmmm.

Dags å sova




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0