Hahaha kärringen Elin

Hahaha jag bryyyyyter ihop...

Elin å jag sitter å äter frukost i köket..
Helt plötsligt så drar elin upp gardinen å ba-
va fan...jävla taxi jävel..måste du åka hur utanför 500 gånger !!!!
Nästa gång spöar ja han..


Hahaha bra morgonhumör ;)
Varför bry sig om en biljävel ;)


Asså ja blir aldrig mätt...Bara äter å äter hahaha...
Mask i magen kanske..Fy fan...


Asså det är underbar sol ute =) =)
Man blir helt lycklig...


Lilla söta Anders ringer mig på nätterna..
Haha man vet när de e utgångar  i sälen,då är mobilen aldrig tyst ;)
Men de e mysigt...Fast ja va ganska trött 03.30 inatt haha...


Nu ska ja äta upp min frulle,sen ska vi gå å träna på mitt spinningpass..
Sen jobbintervju ,sen shopping,sen vara me killarna..NICE!


Ha en bra dag alla





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0