Härlig dag <3

drömde en mardröm om systers son William inatt...
drömde att han blev bort-rövad m.m
vaknade med en klumt i bröstet...

kände att ja saknar min syster å hennes familj massor..
ringde syrran ,men inge svar..skrev på face å då svara hon =)
SÅ ..nu har ja bestämt mig för å skita i all fest i norge denna helg..
åker till syster på fredag morgon och stannar x antal dagar...


så bli heeeeeeeelt underbart...
fredag mys,lördag till karlstad å sedan fet utgång i Örebro
söndag Williams kalas å sen e de bara syster mys som gäller..
sitta å dricka vin å snacka massa skit =) Älskar min syster..

har idag haft en väldigt skön dag..elin å jag är alltid så sega på att komma iväg haha..
men tillslut kom vi till badet..ja va så seg i skallen så ja gick bara på bandet 1 tim å elin
träna på sitt jumpa pass.. sen kosade vi oss på velvaret =)
bubblade och åt middag =)

sen gick vi hem till Haris..Handlade äckligt mycke godis...sjukt onödigt att trycka i mig allt..
åt så ja mådde illa..va hände med godis 1 gång i v?
aja ...what ever...
sen gick vi hem...e piss långt..tog fan 40 min..i regn..nice...

imorn har vi bara våra pass,sen e vi lediga..ska äta jätte god middag å ha mys ,bara jag å min halva..
vi ska unna oss nå riktigt gott från ultra hahaha =)

upp tidigt fredag för å åka till min älskade syster och hennes familj <3

ÄLSKAR att vara spontan...



Min fina lillå =)




min fina syster


lilla Isabell



på spat och hos Haris =)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0