Hej

Så störd...
Jag köpte en mango när jag å elin var på Kiwi..
Den såg så jävla god ut å jag längatade efter att få äta upp den =)

Eftersom jag jobbade bad jag Elin ta med den hem,så ja kunde ta den ikväll..
Gick direkt från Legit till badet..Käkade lite me Elin å då sa hon -Jag har med mig din mango..
För hon trodde ja ville ha den innan träningen..Men det ville ja ju inte..Ja ju ta hem den!
Sen började aerobicen å ja gick på den..Va så trött å snurrig i huvudet att ja gick av..Satte mig i omklädningsrummet och stirrade rakt in i ett skåp..I ca 20 min..Skjut mig..

Sen var de dax för min spinning..Å de va gryyyymt kul..Blev så sjukt taggad av alla som var där..Så fick dö mycke energi från ingenstan..Efter passet dog jag igen..


Elin hade då åkt till Sandvika när mitt pass var slut för hon ska hem till sthlm imorn å ska nu sova hos victor..
AHA...Då kom ja på det...MIN MANGO!!!!!

Ja ringde Elin- Vart e min mango?
Varav hon svarar-älskling...ja har ju den i väskan..



Jag blev AS arg..Hahahahahahhahaa...Slängde på luren och började gråta!!!!!!!!SOM FAN!!!!!!
Hahahahaha sen kom ja på mig själv när ja kollade i spegeln..
Å började då AS garva...Hur patetiskt å muppig får man vara?


Det är för i helvete bara en MANGO jävel...Ringde upp min älskling  å  sa förlåt ;)


Jag fattar inte hur humöret kan svänga så..Måste vara allt ang boende,jobb m.m..

Men lite kul var de allt =)


Mamma skulle komma imorn..Jag ringde henne  nu å sa att hon inte får komma!
De e näst intill omöjligt å hitta hit utan gps...
Sen ska hon åka vid 4..Då e hon framme 11..Å de e så sent..
Sen har vi ju ingen jävla säng..För katt fan har pissat ner halva..
Så skulle hon behöva åka tidigt söndag för ja har pass å hon måste hem...
Å då känns de inte riktigt schysst å dra hit henne,hur mycke ja änn vill <3 <3 <3


Men hon kommer när ja fyller år istället å förhoppningsvis har vi eget boende då =)

Saknar Elin redan..Hon brukar alltid sitta mitt emot mig vid denna tiden med sin lilla dator...
Haha vad töntig man är..Men det är sant..Helt sjukt att vi passar så bra ihop..
Vi pratade om det igår...Det är sååå ödet...Weee..Älskar ödet ;)
Bara för att du e borta ska ja sno den sista ciggen höhö..


Nej nu ska ja äta massa tuggisar i min ensamhet hehe ;)
Elin...
Du är glad att du inte är hemma nu va hahaha..
Ha en underbar weekend i sthlm..

Massa massa kärlek




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0