Huvudvärk

Ont i huvudet och har världens whiskey röst..
Det är lite sexigt att vara såhär hes faktiskt ;)
Men ja orkar inte vara sjuk...
Har 3 nya pass jag måste sätta ihop å sen jobbar ja...
Åker hem till Norge imorgon..Ska leka me Humma..Weeee <3 <3
Sen jobbar ja ons,tors som ja vet..Men blir de snart säääääääääääääälen <3 <3 <3
Som ja längtat..Är sjukt ledsen över en grej,men kanske går å lösa...
Vill inte skriva nått ang det än iallafall....

Längtar tills tisdag eftermiddag...Då kommer anders å hämtar mig i Trysil..
Sen ska vi äta middag med ALLA mina favoriter..Hur underbart?
Sen blir det utgång på Harrys..Allt e planerat å klart weeee...
<3 <3 <3 <3
Får dock se hur länge jag stannar..Beror på hur mycke man orkar ;)
Anders ska till Oslo på torsdagen på intervju..Han verkligen kanske flyttar till mig :D :D


Juste..Vi flyttar ockdå den 15 april =) =) =) Hur underbart?
Måste flyttstäda nu innan sälen för kommer ju hem samma dag som flytt typ :P
FAN!!! Va underbart....
Lägenheten e nyyy å fin =) =) å piss dyr..Men så får de vara..

Har dock inga möbler eller tvättmaskin/torktummlare...Hur ska de gå ;) ?

Ja e så nöjd ändå...Bor så grymt bra...
Kommer lägga  in 1 miljard bilder sen..


Vad har hänt idag då? Vi har ätit lunch på stan..Shoppat lite..
Syrran har klippt mig..Å ja har målat med de små älskade <3
Inte orkar röra på mig..Mår bajskorv....Åh....panik...Ja vill inte vara sjuk =(

Elin...Jag har suttit på din axel hela dagen..Hoppas du kännt de <3

Hon va så söt igår ba-Kom hem imorn..Annars kommer ja påriktigt börja gråta..
Lilla älskade liksom..Snacka om kärlek <3 <3 <3
Du kommer aldrig få flytta ifrån mig elin hahaha..
Om du eller ja träffar en kille får dom fan bo med oss ;)

Nu ska vi äta kvällsfika tror ja...


Juste..Ja rullade fan köttbullar idag...Tråååååkigt snygga hahaha..


Puss

haha min syrran sköna humor ;)



Kommentarer
Postat av: syrran

fy fan ta bort detta kort:)

2010-03-30 @ 22:40:55
URL: http://williamisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0