Jag är lite orolig för Jessica.....

Jessica står i vardagsrummet och dansar och och sjunger till en krokodillåt. ("nyss så träffa jag en krokodil, som körde runt i en bil". Jag tror hon håller på å bli galen...hahahha.


Okej det va sista gången hon sjöng låten.... typ 20e gången... JESSICA!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vad händer idag då??.... Kolla lägenhet kvart över 5... ligger 2 minuter från krogen.. och 10 minuter tll jobbet typ... Låter bra =).. Ikväll är det gruppträningsmöte på badet. Se måste jag trycka in lite träning under dagen...

Kanske dags att börja packa också... Vår Sambo vill helst att vi flyttar om 2 veckor... troligt att man hittar en lägenhet så snabbt...

Orka stressa liksom....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0