Kärleken lämnar ingen oberörd!

Nu mår jag bättre..

Folk är inte alltid som man tror att dom är!

Idag har iallafall vissa saker klarnat för mig..Det är skönt..
Jag vet lite mer vad jag bör lägga min energi på och inte!

Nu sitter jag med största godispåsen och frossar..Mumma..
Fan vad gott det är med godis alltså...


Viktor tyckte att jag skulle komma till honom och petter ikväll =)
Dom har sin fredag i vanlig ordning..God middag,vin och spela skivor..
Jävligt nice alltså..Det får jag och elin kanske också införa nu när vi får vårat eget..
Sen ska dom till sverige å shoppa imorn...


Kimmo ville att jag skulle komma till dom i Oslo å dricka lite..


Söta killar man har här i Norge..Man är ju inte ensam iallafall <3
Tack för att ni finns!

Vad har man gjort idag då?Gick och tränade imorse..Sen skulle ja sola,men glömde bort de..
Hur man nu kan göra de..Sen kom ja hem..Duscha..gick å handla å sen har ja dött i soffan..

Imorn ska ja träna på morgonen å få min solning hehe..Sen e det fest på drammensbadet..Kul =)
mat å vin i spat...
Sen efter den ska ja till haris å fegge...Hoppas verkligen kimmo å olle kommer också..
sen blir det väl en sväng på byn hehe..kommer dock inte dricka någonting imorn för ja ska ha pump å spinn på söndag å då vill ja vara på topp =)


vet ni =)
Jag vet att jag skrivit det förr...Men jag kan inte säga det för många gånger..
Jag har verkligen världens bästa vänner..
Vet inte hur ja skulle klara mig utan er...
Tack för att ni gör mig till en bättre människa =)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0