Lööööööökar




Fan vilka lökar vi är!!!!


Sitter framför datorn i flera timmar...Äter godis så vi mår illa,rapar och är äckliga...
Nice!!!!!


Var ute igår..Fan va ja å Elin kan ösa haha..Jätte kul faktiskt =)
Sen somna man väl vid 2..3 ringer det från Sverige hhahah...Anders ;)
Men de e så mysigt när han ringer så de gör inge <3

Upp halv 7...Lagom pigga..Jobbat till 3....Det enda vi gjort är typ ätit ätit å ätit...
Så gott med mat alltså hahaaha..Vi har våran fettisdag idag...



Jag är något bitter för ja skulle me Elin på massa pass imorn,men mina benhinnor gör så jävla ont..
Är överansträngd...Kuken...Inte har ja nå salva heller..Brukar alltid ta voltaren...

Ikväll ska vi löka ännu mera..Äta mera skit å kolla film..
Sååååååå skönt..



Vi ska kolla på lite lägenheter också...Hoppas verkligen vi får en fining snart...
Både mikaela å jossan vill bo med oss =)
Å killarna med...Men dom vill till Oslo..
Anders va så söt igår..
Han ba-neeej jessica,ja flyttar inte till Oslo om inte vi bor där ihop..
=) =)


Min söta lilla hoff har vi pratat med massor idag..ÄNTLIGEN får man väl säga...
Hon har aldrig mick på sin dumma dator ;) Men nu så...
Hoff vill att jag alltid ska vara singel hahaha..Ingen kille e tydligen bra nog ;)

Eller ?!


Nej nu ska ja släpa iväg Elin och handla..Kommer nog gå jätte bra..Eller inte..


På återseende =)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0