Lördag

Har vart i sandvika hela dagen..

Blev inge shopping för mig idag..jag är såå duktig ;)

Sen hem till grabbarna..Elin och jag lagade burritos...Mumma..
Sen har vi ätit massa skit igen å bara kollat film...

Imorn ska vi alla å gymma..Sen e de spinn å styrka...

Vi pratade med Emma idag som har lägenheten i oslo vi kanske ska flytta till..
Har folk som vill bo med oss...För hyran skulle landa på ca18000..Lite mycke för bara mig å Elin hehe...

Man går ständigt stressad nu alltså..Pga vi inte vet hur de ser ut om 2 v...

Men ska försöka å inte tänka hela tiden..Lättare sagt än gjort...


Imorgon drar tjejerna upp till sälen igen...Hoppas verkligen dom får jätte kul...
Jag skulle faktiskt inte vilja åka upp igen...Jag är nöjd..
Men när ja å Elin åker upp v.14 kommer de bli gaaaaaalet..


FAN va vi ska röja..Weeeeeeee.....
Jag och Elin x2..Kan de bli bättre?

Nej nu ska ja vara social..


Ha en fortsatt trevlig kväll..
Lööööv













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0