Morgon...

Förstår inte varför jag vaknar såååå tidigt..
Jag vaknade å tänke- Fan,klockan måste vara över 10..
Men nej..09.42...Hahah sinnes..
Jag är ju vaken jätte sent ,så varför vakna tidigt?
När klockan är typ 15 idag kommer ja vilja sova..Aja..


Riktigt nice igår...Hela dagen/kvällen var greeeeeat =)

Elin är så jävla rolig..
Hon ba-Passa dig för dom där extratuggisarna,du får skit-ränna..
Hahahahhaha inte ränn-skita då?


Idag ska vi till badet..Elin ska hålla i spinning och styrka..
Nästa v är det jag som håller i de passen ,så ja måste lära mig =)

Så kul när man får mer å mer folk på passsen igen =)
Jag är såååå nöjd med mitt spinning pass..
Ska kanske också söka jobb på Moov..
Extra alltså..Så jag jobbar i butiken å sen köra jag på badet å moov vid sidan av =)
Hur grymt e inte de?Man tjänar bra som fan på passen...


Då kommer liksom bara passen täcka upp hela min hyra å då kan man spara mer =)

Men de e bara en tanke..Ska maila moov i v....

Jossan vill flytta hit..å Även mikaela..Huuuuuur kul är inte det?

Jag och Elin ska kolla på en lägenhet förhoppningsvis imorgon,annars blir de senare i v..

Vi SKA ha ett bra boende..Det är såå viktigt...Orkar inte vara sambo med någon annan tomte igen ;)

Sen vore det guld om vi fick det så fort som möjligt för mamma kommer till mig nästa helg å då kan ju vi åka till IKEA =) Ja e sååå glad att mamma kommer..Får hon se hur vi bor/bott å kommer bo =) =)
Sen ska vi till spat å på personalfest...Heheh...Det vet dock inte mamma om än ;)

Nu ska jag laga frulle bulle....


Å by the way...

Jag är inte gravid!!!!Wooooohhhhooooo..

Hahah ja har gått å trott de e flera v nu..Helvete va jobbigt det vart..Men gjorde test igår å de va neg..
Hur bra?????? =)

Så...NU fick ni ta del av det också ;) Men de bjuder ja på...


Ha en fantastisk söndag alla...

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0