mysmiddag

hej bloggen...
nu är vi hos viktor å petter =)
haft en jätte trevlig kväll..
vi har druckit rödvin och killarna lagade världens godaste middag..
var som sagt på jobbmöte idag...gick jätte bra..
dom fråga vilken tjänst ja tänkt m.m å ja ba- absolut inte butikschef..
då bara såg man deras besvikelse..haha dom ville ju ha mig som de...tyyyypiskt..
fatta coolt ändå =) de som är e ju att skulle ja ta det så blir ja ju så fast..
ja skulle tex inte kunna åka iväg till sverige hur som...
ja frågade hur de skulle vara om ja åkte hem 2 v i sommar..
då sa som typ att går de bra för mig å butiken e de inga problem..men e de körigt måste ja ju
vara på plats,vilket jag också förstår...nej ja får se...de e bra att ha på cvt men samtidigt är ja en sådan person som måste kunna åka vart ja vill när ja vill...nu lät de där sjukt oseriöst ,men typ =)
jag har så mycket ja vill göra detta året...tex ta mitt körkort..men samtidigt..åh....hahaha
varför få de erbjudandet nu???!!!
allt har en mening...
idag har ja tänkt massor på en person..jobbigt...vill höra av mig å bara höra hur allt är,men ska inte!
undrar varför han gjorde som han gjorde m.m..e ja så lättlurad?
kommer jag någonsin träffa någon som verkligen tycker om mig?
de e frågan =)
fick världens finaste mail idag av en vän..han stöttar mig å gör mig så glad..
tänk om man kunde vara så ärlig å bra med den man gillar hahaha..
fast då kanske man skrämmer iväg..att det ska vara så fruktansvärt svårt att vara sig själv...
imorgon skulle vi till oslo..men vi orkar inte stressa iväg på morgonen...vi sover ut..går å handlar en god frukost å bara tar de lugnt..sen har ju både ja å elin pass imorgon kväll =) ska bli så kul..riktigt laddad =)
nej nu e det dags å sova..har så mycket som snurrar i mitt huvud,så vi får se hur de går hehe...
massa massa kramar
jess <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0