Ny vecka nya tag..


Fattar ingenting.. har nog hamnat i en svacka... ingenting känns kul... Bara skit. Varför? Förstår inte vad som är fel..?!.. Skulle bara velat åka hem idag. Bara komma hem och landa,.. Och fundera på vad man vill göra framöver..

Ja man kanske har syltat in sig i Norge.. Syrran säger att jag ser i en fyrkant... Bara tror att allt ät skit hemma.
Jag känner ändå att man inte är färdig med norge.. Måste köra PT- kursen och sen bara jobba som fan med det.

jag måste har ett fast boende.. Ett ställe där man vet att man ska bo iaf ett år framöver.
Jag ORKAR inte bo i ett litet rum som det bara får plats en säng.. inget utrymme... Måste få ordning på mitt liv. Annars kommer jag gå sönder....


Kan det inte få bli en bra vecka???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0